Stopzetting

Een jaarlijks abonnement stopzetten is mogelijk. Wij zetten jouw abonnement stop, maar dan betaal je nog 4 weken verder. Dit wilt zeggen dat je nog 2 keer jouw abonnement 2-wekelijks blijft betalen.

Een voorbeeldje: Een klant schrijft zich in voor een Progress jaarabonnement SGT (2 groepslessen per week) (€65/2weken). De klant beslist na 5 maand om niet verder te blijven trainen bij TRACE en zegt zijn abonnement op. We vragen dan om nog 2 keer de 65 euro te betalen.

Downgraden

Het is mogelijk om te downgraden, maar je betaalt hierbij wel een “boete”.

Een voorbeeld: Een klant schrijft zich in voor een Progress jaarabonnement 3on1 (2 keer per week), tegen een tarief van €144 per 2 weken. Na 20 weken besluit de klant over te stappen naar een Maintenance jaarabonnement voor 3on1 (1 keer per week). De 20 weken die de klant al heeft gedaan, worden omgezet naar het tweewekelijkse systeem, tegen een tarief van €168 per 2 weken. Dit komt doordat de klant het jaarabonnement niet voltooit en daardoor overstapt naar het tweewekelijkse tarief. We berekenen het verschil tussen het jaarabonnement en het tweewekelijkse abonnement, wat in dit geval €24 per 2 weken bedraagt. Dit bedrag vermenigvuldigen we met 10 (20 weken), wat resulteert in €240. Daar voegen we nog een administratiekost van €50 aan toe. De klant betaalt dus €290 voor het overschakelen naar dit abonnement.