Run & Burn

 

Wil jij zo snel mogelijk conditie opbouwen en daarbij zoveel mogelijk calorieën verbranden? Dan is Run & Burn zeker iets voor jou!

HOE ZIET EEN TRAINING ERUIT?

  • opwarming,
  • oefeningen voor blessurepreventie,
  • krachttraining om efficiënter te lopen en blessures te vermijden,
  • looptraining (bijna steeds intervaltraining met hartslagmeter) en
  • inclusief: 2 online trainingen.

WAT HEB JE NODIG?

  • degelijke loopschoenen
  • hartslagmeter met borstband (indien gewenst kunnen wij daarvoor zorgen)
  • Een beetje doorzettingsvermogen en de wil om van tijd tot tijd uit je comfortzone te komen.

WAAROM EEN HARTSLAGMETER?

De meeste intervaltrainingen werken met bepaalde tijdsverhoudingen. Bijvoorbeeld 30 seconden training afgewisseld met 1 minuut rust. Dit tempo kan je gemakkelijker aanhouden met een hartslagmeter…

Wens je meer info, klik dan hier.

WAAROM INTERVALTRAINING?

De meeste mensen denken nog steeds dat lange duurtraining de eerste keuze is om conditie op te bouwen en de beste manier om vetten te verbranden. Dit is echter fout.

Wens je meer info, klik dan hier.

WANNEER?

Hou onze facebookpagina & instagrampagina goed in de gaten om op de hoogte te blijven van deze training (nieuwe lessenreeks).

FAQ:

Onze prijzen

MERELBEKE

€105

  • startdatum: 4/11/19
  • einddatum: 16/12/19
  • aantal trainingen: 6